E3 mässan kom med roliga överraskningar

Tja!


Idag så är jag hemma från plugget, anledningen är en helvetesförskylning som man aldrig blir av med. Men det gjorde ju inte så mycket, för jag kunde i lugn och ro spana in alla nya trailers och bilder som har publicerats under årets E3 mässa (E3 mässa är en tv-spels mässa som hålls i Los Angeles där Sony, Microsoft och Nintendo ger ut sina planer för kommande spel detta år).
De roligaste överraskningarna var väl bland annat att det verkligen kommer ett nytt Super Mario Bros till Wii, som absolut är köpvärt när man ser dessa bilder som släpptes för något dygn sedan:





Gud vad roligt! Alldeles upprymd nu, om du vill läsa om spelet så kan du läsa Levels repotage direkt från E3.



Sedan ser Ubisoft släppt bilder och trailer på Assassin's Creed 2, vilket är det spel jag har mest förhoppningar på i år.
Spelet kommer utspela sig i Florence i Italien, vilket blir väldigt spännande då jag ska fara dit i sommar!
Bilderna:





Eller varför inte bara kolla på den officiella trailern:
Dock har också en demonstration av spelet kommit upp, vilket jag tycker är mycket bättre än den officiella trailern som du kan se på Levels hemsida.


På Nintendos presskonferans presenterade man även Super Mario Galaxy 2. Jag som var liten besviken på ettan fylls nu med stora fina förhoppningar på att detta kommer bli det bästa Super Mario spelet någonsin.
Visst ser det fint ut? Svårt att inte bli förälskad i denna spelfigur.


Det var allt för denna stunden, ska käka lite lunch nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0